Merhaba, çatlaklar kişiden kişiye değişiyor sanırım. Kimisi en pahalı ürünleri kullanmış ama malesef çatlamış kimisi de hiçbir şey kullanmamış ve çatlamamış. Genetik veya bol su tüketimi ile de ilgili olabilir ama aklıma şöyle bir şey geldi; hamileliğin hangi mevsime denk geldiği ve yaşanılan ilin nem derecesi de etkili midir acaba? Cilt kuru kalınca çatlar deniliyor. Denizi olan, nemli havaya sahip bir ilde yaz ayına gelen hamilelik sürecimle devam ediyorum şu an yola. Zaman zaman il değişikliği yapıyorum ama bakalım, doğumumu da Allah nasip ederse Ekim/Kasım gibi kuru soğuk havaya sahip memleketimde yapacağım. Pek bir şey kullanmıyorum sadece 2, 3 günde bir zeytinyağlı vücut kremiyle nemlendiriyorum. Kesin sonuç verir dediğiniz bir şey var mı yoksa oluruna mı bırakayım? Hiçbir önlem almazsam çok pişman olur muyum? Sonradan geçiyor mu bu izler?