Selam kızlar az önce kontrolden çıktım ama moralim bozuldu 22+1 haftalığız ölçümleri hep haftasıyla uyumlu ancak kafası için 20+1 dedi perinatolojiye gitmemi söyledi haliyle tedirginim başına böyle bi durum gelen var mı doktora sorduğumda kendiliğinden küçük olabilir mi evet dedi olabilir ama tedirgin oldum