230121_Mthn 8 artılarda iki defa kahverengi lekelenme oldu. Bu normal mi? Yoksa bir an önce hastaneye mi gitmeliyim. İkinci gebeliğim. İlk çocuğumda da olmuştu ama nasıldı pek hatırlamıyorum😕
breeze92 230121_Mthn bende 8.haftada ufak bir kanama yaşadım doktora gittim. Bebek iyiydi ama kanama alanı vardı rahimde. Progestan başladı doktor. 9+3 oldum hala kahverengi lekelenmem devam ediyor. Progestan kullanıyorum günde 3 kez. 12.haftaya kadar devam dedi doktor.
Masal777 230121_Mthn canm korkma bişe yoktur kave leke ama doktora git çünkü bende ayine hafta da başladı kave lekelenme sonra kırmızı dondu bekleme burda geçmiş olsun
230121_Mthn breeze92 ben de gittim bugün. Bana da kanama alanı var ddi. Progestan verdi. 😕 Fitil tarzı olan da varmış sanırım ama ben hap şeklinde olanı istedim
breeze92 230121_Mthn hap olan baş dönmesi yaparsa fitil olarak kullanabilirsin dedi bana. Hem hap hem fitil olarak kullanılıyor bendeki. Çok garip gelmişti ama öyleymiş😃🙈 progestan 200lük bendeki. Size ne verdi? Beyaz jel gibi dimi dışı
breeze92 230121_Mthn 1 hafta rapordan sonra ben de bugün başladım. Sabahtan akşama kadar ders anlatmak tahta başında kalmak çok yordu 😞
Guness_ Ben de şu an 8haftalığım ara ara küçük kahve lekem oluyordu bugün kormızıya döndü. Kanama alanım da yok kültür de temiz çıktı anlamadım gitti😒