Merhaba kızlar, benim plasentam önde çocuk arkasında konumlanmış durumda. Doktor plasentanın yastık görevi gördüğünü hareketleri hissetmemi geciktirdiğini 24. Haftadan sonra hissedeceğimi söyledi ama hala hissedemiyorum bu durumu yaşayan oldu mu aranızda.