Sabah 6.30 ta suyum geldi. Kahvaltımı ettim duşumu aldım. Hastaneye gidiyorum şimdi su hafif pembemsi karışımlı diye yoğun bir sancı yok gibi. İlerleyen saatlerde yoğunlaşacağını tecrübeyle sabitledim ama garip bir rahatlık var üstümde. Suyun rengini görünce sancıyı aşırı evde çekmek istemedim doğrusu. 3 saat bekledim ve gidiyorum