Alya05 canım zaten belirttim ben güneş uv ışınları olan lekeyi çoğaltır leke yoksa da leke oluşumunu sağlar hani en başta yaz kış demeden güneş kremi kullanman gerekir bunun için ben kışa doğru da burada olurum haberleşiriz canım merak ettiğin bir şey olursa bir sorun her konuda yardımcı olurum