sevalzyk Bebişim 29+5 olduk ama bebeğimij 4 gün önceki hareketleriylr suanki hareketlerinde bı azalma var harkett ediyo ama onceki gibi değil yaşayan var mı bu haftalarda
aysgl330633 sevalzyk benimde onhaftalarda hareketlerini hissetmiyordum ama bi sorun yoktu şükür bazen olabiliyor böyle şeyler yine de için rahat etmezse bi acile git
sevalzyk aysgl330633 randveum var Çarşamba günü zaten perinatolojide ama yaşayan var mı bu durumu merak ettim 4 gün önce zaten hastanedeydim taburcu olmadan bakıldı bebuse uyuyordu nst bağlandı onda da uyuyo demişlerdi ama ne biliyim korktum işte
aysgl330633 sevalzyk olsun her ne kadar randevun da olsa için rahat etmezse git hemen ne olur ne olmaz cinsiyeti ne bebişin ?
sevalzyk decembermum gebelik tansiyonu ve ilk gebeliğimde kayıp yaşadım 27 haftalıkken ölü doğum yaptım o zaman tansiyonumun olduğunu bilmiyorduk gebelikten olmuş bu hamielligimde tansiyon ilacı ve insülin kullanıyorum
sevalzyk aysct bilmiyorum ama aslin o zaman hareketleri çoğalıyomus bide benim.oglus çok hareketliydi hastanedeyken çıkarken işte nstye bağladılar o zamandan beri uyuyo o zaman uyuyo demişti doktor
aysct sevalzyk hareketleri çoğalıyor evet ama hareket şekli çok değişiyor artık kayma itme gibi hareket ediyor. Karnınızı gözle takip edin fark edersiniz
sevalzyk aysgl330633 erken doğum sebebiniz neydi benimde riskli gebelik erken doğum riskim var halada
sevalzyk aysgl330633 şuan nasıl Allah analı babalı büyütsun sağlıkla kucaginiza alırsınız inşallah 🙏🏻
aysgl330633 sevalzyk yok şu an 6 aylık oldu erken doğurmadım ama benim de riskliydi daha önce üç düşük yaşadım ikisi kürtaj biriminde kendim düşürmüştüm. Gebelikte çok ilaç kullandım çok şükür sağlıkla doğdu İnşallah sizin de güzel geçer ilk gebelik mi ?
etkafa Tam 29 da benimki de duruldu sonra normale döndü birde 33 haftalıkken yaşadım bunu 🥰sadece 1-2 gün durgundu
sevalzyk aysgl330633 aysgl330633 ikinci gebeliğim ilk gebeligimde ölü doğum yaptım doktor ihmali yüzünden
aysgl330633 sevalzyk çok geçmiş olsun canım kaç haftalıktı . ? Bende doktor ihmali yüzünden vermesi gereken ilacı vermedikleri için düşük yapmıştım . Neyse ki şeninde gelmiş geçmiş İnşallah sağlıcakla doğurursun bu sefer
sevalzyk aysgl330633 aysgl330633 27 haftalıkti kızdi Allah ikinci kez nasip etti çok şükür şuan ilaç kullanıyorum tansiyon icjn ilk gbeeligimde banada tansioyn ilacını vermemislerdi tansiyonum olduğunu bile demediler normal dediler