Merhaba. Adetim birkaç gün gecikince bu sabah ilk idrarla test yapmak istedim. Hayatımda ilk defa test yapıyorum korunmayı bırakalı henüz 1 ay oldu hemen hamile kalmış olamam diye düşündüğüm için eminde olamadım yardımcı olur musunuz. İnnovita ovülasyon testi almıştım onun yanında gelen hızlı gebelik testini yaptım ama yanlış mı yaptım bilmiyorum
