kızlar merhaba bugün 39+1 olduk, bebeğim 2 haftadır başı aşağıda ama kanala girmedi doktorda normal istediğim için bu kadar beklediğini söyledi yoksa çoktan almıştım sezaryenle dedi bu haftada bekleyeceğini kanala girmezse sezaryenle alacağını söylüyor ilk doğumum olacak bu şekilde yaşayanlar oldu mu kilosu 3800 dedi yani ben hala normal istiyorum ama diretemem çok sanırım