kubra0501 vascenceloss benim ikizler gelişmedi. Tek olan bebişin kalp atışını duyduk 🤲 şuan tek devam ediyorum
sevomsuu kubra0501 ben de çok üzüldüm ama canını sıkma her şeyde bir hayır vardır umarım o bir tane yavrun sımsıkı tutunur sana
Muhendis-Anne zeyzeynur bende her hafta gidiyordum sonrasında 1 ay sonra gidince zor geçmişti günler. İnsan alışıyor bi süre sonra
sevomsuu Muhendis-Anne inşallah resmen asker gibi şafak sayıyorum 🤣 kendimi yormuyorum ama işime gücüme devam ediyorum çalışıyorum
Muhendis-Anne sevomsuu bende çalışıyorum. Vakit buldukça dinleniyordum ayağımı uzatıyordum falan insan kendini daha iyi tanıyor ona göre rahat edecek şekilde kafasını dinlemeli
sevomsuu zeyzeynur benim de doktorum vajinal bakmak istedi hatta endişelendim biraz çünkü daha önce hiç böyle bir şey duymamıştım kız arkadaşlarım yaptırma dedi ama doktor hiçbir sakıncası sormadığını söylüyor o da biraz kafamda soru işareti oluşturdu
zeyzeynur sevomsuu hiçbir sıkıntısı yok ya doktorum 8.haftada da karından görmezsek vajinal bakarız demişti sıkıntı olmasa neden bakılsın ki doktorlar bizden daha iyi bilir sonuçta
sevomsuu mervealpaslann merhaba güzel dilekleriniz için teşekkür ederim Rabbim size de sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin yani tabii ki de pozitif düşünmeye çalışıyorum ama inanın o kadar denedim ki tüp bebek o kadar zorlu bir süreçti ki insan ister istemez acıyı getiriyor aklına
mervealpaslann sevomsuu kötü düşünmeyin inşallah her şey çook güzel ilerler sakin kalın duruma adapte olmaya çalışın 🥰🌸
sevomsuu decembermum aslında midem bulansın istiyorum biraz belki az yerim kilo veririm çünkü planladığım kilonun üstünde hamile kaldım maalesef😂🤦🏻♀️
sevomsuu vascenceloss ben de aynısını söylüyorum hep çevreme annemlere bile diyorum ki çok sevinmeyin ben şu an hamile gibi hissetmiyorum o ultrasona gitmeden benim için henüz bir şey belli değil
sevomsuu gulcannuryilmaz Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin olmayınca olmuyor demek ki yani ben bugün 5+6 oldum sıfır hissiyat sadece karnım birtık büyümüş gibi
gulcannuryilmaz sevomsuu amin inşallah öyle düşünmeyin lütfen bundan bir önceki hamileliğimde bir sürü belirtim vardı ama boş gebelikten kürtaj oldum bunda hiçbir şey hissetmiyorum mesela sadece arada bir kasık ağrım oluyor o kadar
sevomsuu gulcannuryilmaz benimde kasık ağrım oluyor ara ara o kadar neyse az kaldı diyelim pazartesiye kadar
sevomsuu zeyzeynur dimi başkaları hep akıl karıştırıyor işte her kafadan hep başka ses çıkıyor malesef böyle dönemlerde