Kontrollere buraya gidiyorum doğumu da burda yapmayı düşünüyorum ebeyle görüştüğümde bana doğumhaneyi anlattı kadın refakatçin yanında olucak sancı anında vs diye dün acile gittim ben içerdeyken annem ordaki sekretere sormuş doğum zamanında nasıl oluyor diye sekreter de demiş ki tek başına doğumhanede sancısını çekiyor doğum yapıyor servise geçince siz girebiliyorsunuz demiş annem de ben de korktuk hangisi doğru bilgisi olan var mı