Akrepkadini Suyun gelmemiş sorun yok bende evde atlatıp gitmiştim , evde koridorda bol bol yürü canım sancılar kolay atlatılıyor o zaman, sıcak duşa gir çık arada ki açılman ilerlesin. Sancıların düzene girmesi lazim dakika tut , sancılar düzenli girmeye başlayınca hastaneye git, sağlıkla kavus insallah 🫶🏻