Kızlar biz çok çok yeniyiz 4+1 haftalığız 🥹 17 haziranda randevu aldım sanırım keseyi o zaman göreceğim bu aralar böyle sabah uyanır uyanmaz midem bomboş gibi böyle bulanıyor gibi değişik bumu sabah bulantısı denilen şey bu arada hep 5:30 da uyanıp çişe kalkıyorum çok tuvalete gidiyorum 2 gün çok az kahverengi lekelenmem oldu peçeteye silince geliyordu 2-3 kez oldu çok şükür o da geçti dün kan verdim dpo13 de 353,11 çıktı sonucum İnşallah sağlıkla ilerlerler bu arada Rabbim izin verirse tahmini doğum tarihi 14.02.2027🤭 tam o gün doğsa ne güzel olur siz kaç haftalıksınız keseyi tam kaçıncı haftada gördünüz kalp atışını duyabildiniz miii