marlam isilik olmuş benim oğlumdada olmuştu sadece boynunda ben sadece bepanthol pişik kremi kullanmıştım hemen geçirmişti. Hatta rutin kontrol için doktora gitmiştim isilik olduğunu ve sadece bepanthol pişik kremi kullandığımı söylemiştim çok iyi yapmışsın demişti .aklında bulunsun canım 🌸