Kızlar şuan 31+5 im hafif ağrım oluyor bebekte bir yere toplanıyor diye acile gittim Nst bağladılar ama yüksek bir sancı çıkmadı. Ağrım olduğu için yatış verip takibe aldılar. 3. Nst de sancı çıktı tedaviye başlandı. 2 doz ciğer geliştirici 5 adette hap içtim. Sanırım ağrıyı durdurmak için. Bu süreçte bebeğimin kalp atışları yavaşladı serum vs. Taktılar düzeldi. Cuma aksam girip pazar sabah çıktım. Ama şimdi ağrım yok fakat bebek yine bir yere toplanıyor. Hareket etmesinden tepmesinden çok bunu yapıyor. Hararetleri hastane öncesine göre azaldı. Benim gibi bu durumu yaşayan oldu mu?