buseeeeeee3 31+0 dayım son 2 haftadır uyuyamıyorum ne yapacağım bilmiyorum sinirden ağlamak istiyorum asla rahat edemiyorum çözümü olan var mı
damlasv buseeeeeee3 haftamız aynı sayılır bunu sorun etmemeyi öğrenmeniz gerek bu haftalar ve sonrasında uyku yeterince zor gün içinde uyuyabildiğiniz süreleri değerlendirmeye çalışın
mrvgrbz buseeeeeee3 30.haftadan sonra uykular biraz bölünüyor evet ama son iki haftadır hiç uyuyamıyor olmanız zor gerçekten neden peki ağrı veya başka sebepten ötürü mü? Mesela ben 35.haftayım bir gün uyuyorum diğer gün çok bölünüyor uykum ağrı baskı sıcak basması oluyor
NilVibe buseeeeeee3 ben 12. Haftadan itibaren falan uyuyamıyorum alıştım artık dört saat gece dört saat gündüz şeklinde gidiyor bazen iki saat sonra uyanıyorum bazen bir buçuk. Uyandıktan sonra kopuyor kayış bir daha gelmiyor uykum şuan olduğu gibi üç buçukta uyandım mesela saat 6:48 gözlerim faltaşı gibi
betiiy Ben 39. Haftadayım ve sıcak basması beni mahvediyor. Bir anda sıcak basıyor ve içim soğumuyor. Hava o kadar sıcak değil aslında biliyorum ama içimin ateşi sönmüyor bir türlü
anne189 buseeeeeee3 bende aynıyım sinir oluyorum. Huzursuz bacak bi tutuyor bacağımı fırlatasım geliyor. Ve en az 10 defa dönüyorum uyanıyorum
betiiy buseeeeeee3 normal düşünüyoruz. 39+5 im an itibari ile. Doktor pazartesiye kadar beklerim olmazsa pazartesi başlatırım doğumu dedi. Her belirti için acaba mı diyorum ama düzenli sancı hala gelmedi. Heyecanlıyım. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏