cemalinanesi Kızlar slm evden çalışan kimse varmı acaba eve destek amaçlı bilgisayar işi veya mutfak işi neler yapıyor sunuz eve destek olmak için
NilVibe cemalinanesi ben çalışmıştım gebelik durumundan önce. Evde yemek yapıyordum. Parası da iyiydi ama bebişle dayanamadım.
Nidaanur cemalinanesi evden çağrı merkezinde çalıştım 2 yıl. Şehir değişikliği yapınca çıktım. Tabi bayaa zor bir iş evden olması esneklik göstermiyor. Vardiyalı normal çalışan oluyosunuz.
cemalinanesi NilVibe ne güzel ya işte bizim burda müşteri bulunmaz çevrem yok ama.yinede isterim denemyi
NilVibe cemalinanesi ben seviyordum doğumdan sonra toparlanınca yine başlıycam inşallah çünkü getirisi gerçekten iyi Bir de o bahaneyle evde hergün çeşit çeşit yemek oluyor daha sağlıklı besleniyordum, inş bulursun
cemalinanesi Kızlar yokmu verebiliceginiz tavsiye hem vakit geçer hemde bebek öncesi eksiklerim var evde onları halederim paketleme işleride dolandırıcılık diyorlar inanmayın diyorlar
NilVibe cemalinanesi bazı şirketlerin müşteri hizmetleri evden çalıştırıyor deneyebilirsin ama hamileyken almayabilir doğum izni vs den dolayı
cemalinanesi NilVibe peki sen doğum günlerine fakanmmi yaoiyirdum pasta mi nadil oluyo du bide malzeme senden miydi
NilVibe cemalinanesi malzeme bendendi kişi başı 200 tlye yapıyordum 15 kişilik bir şirketin öğle yemeklerini yapıyordum. Pazar hariç. Ocakta zam yapacaktım ama ocakta çıktım.