Panzehir Kızlar selam bisey danışmak istiyorum Normal de adetim duzensizdr 3 . 4 ay da bir olurum mayıs ın 2 sinde oldum 1 hafta sürdü daha sonra haziran ın 3 ün de az az geldi böyle ama regl denilecek kadar az 3.4 gün sürdü neden acaba? Bi fikriniz var mi