aysglatmc Selaaam 🥹 biz 37 haftalık olduk. Kız bebiş ne zaman doğar bilmiyorum ama artık başladık beklemeye 🐣 kolay doğum için neler önerirsiniz tecrübe eden var mıdır 🥺 güzel şeyler duyup korkumu yenmeye çalışıyorum🥲
acelyacik aysglatmc sadeve dogurmadan bir gün önce karnımın düştüğünü hissetim cok hafiflemistim sanki cocuk yok gibi oldu sonra sabah hafif adet sancilar oldu bi baktk 6 cm hobaaa
annebaliii acelyacik yaaa gerçekten Mi ne zaman başladınız buna Benımde 36 az kaldı baslayım 36 dan sonra barı😃😃