Benimde başıma geldi geç döllenme olmuş usg ile satın arasında 2 hafta vardı, doktor usgyi baz aldı
Şuanda 39+5 olduk ama normalde satıma göre 40.haftam 27 mayısta dolmuştu yani çoktaan doğurmam gerekiyordu demekki usg baz alınması gerekiyor geç döllenme olduğu için