esrasrkyy Bence şimdiden böyle şeyleri düşünme kendini de bebişi de strese sokma şuan sadece bebiş ve kendi sağlığına odaklan. Doğum çok farklı bir süreç herkes için farklı olabilir bir sürü etkeni var mesela, bebişin kilosundan tut, senin acı eşiğine ya da dar çatı vs mevzusu bazı kadınlar çok acı çektim diyebilir bazıları için sıradan olabilir. Bazıları vajinal doğum olmasına rağmen zor toparlanır Ken bazıları sezeryan de daha kolay toparlanabilşr vs vs. Önemli olan tek şey ikinizin sağlığı. Sağlıkla gelsin 🤍