28+1 deyim kilodan kaynaklı bebeğimin hareketlerini zaten geç hissettim şuanda da da sadece sabah ve uyumadan önce az olacak şekilde hissettiriyor kendini acaba neden bu kadar az hareket ediyor acaba endişelenmeli miyim yoksa uykucu bir oğluşa mı sahibim? Hareket ettiğinde de dışardan görünecek şekilde aslında ama az hareket ediyor işte