ozgepla benimkini kaç haftalık olduguda anlasilmadi adetim yeni bitmişti ben hep hamilelik lerini baş dönmesi ile suphelenip öğreniyorum basım dönüyor diye bı test yaptım pozitif çıktı nasıl oluyor diye çok şaşırdım hastaneye gittik kan veriyordum 2 güne bire ama değerler yeterli değil dedi doktor iğne yapalım dedi ameliyat son çare olsun dedi 1. Doz vuruldu değerler düşeceğini hala artıyordu 2 .doz yapildi bide ağrı oluyordu kasiklarda onu için ağrı kesici serumda aldım o gün çıktım eve geldim gece birden sancı doktoru aradı eşim hemen gelin dedi gittik iç kanama acil ameliyat dedi karından görmedi alttn muayene oldum hep ama ben gündüz aldım serum un ağrı kestiği için geç farkettim ondan iç kanama derecesi ile öğrendik biraz ihmal vardı bence