Ulka canım seni çok iyi anlayabiliyorum benim de başıma geldi ve ben hamile olduğumu bilmeden tüp bebek tedavisi için ilaç almaya doktora gittim regl oldum sandım lekeler gelince. Oysaki hamileymişim ve rahimde küçük bir kanama odağı olduğu için kahverengi leke gelmiş. Progesteron ve crinone jel kullanmaya başladım şu anda çok şükür 13+4 deyiz ve herşey yolunda. Canını sıkma diyeceğim ama zor biliyorum elimizden gelen dua etmek. Bol bol su iç ve elinden geldiğince yat. Ben yaklaşık bir ay sürekli yattım lavabo harici yerimden kalkmadım. Allah’ın izniyle isteyen herkesle birlikte biz de yavrularımızı kucağımıza alırız inşallah