cfcf Yaz geldiği için genelde hep elbise giyiyorum, ekstra bir hamile altı almak istemiyorum zaten son 7-8 hafta inşallah. Sizce elbise ile nst ye girmek zor olur mu?
hlyl cfcf uzandığınızda üzerinize örtü veriyorlar her zaman tek tek girmiyorsunuz yan yana 5 6 kişi yatıyorsunuz.. üni hast erkek görevli gelip ayarlama yapmıştı devlette hep bayanlar vardı erkek giremiyordu. Çekinmeyecekseniz giyin örtüyü aynı anda elbiseyi sıyırırken çekersiniz
erismis cfcf zor oluyor ama ben üstteki düğmeleri açıp içine tişört giyiyorum öyle yapıyorum. Rahat edemiyorum diye pantolon giyiyordum ama yanıyorum bu havada canım çıkıyor elbiseden devam😁
Momlife_ Altına şort giyersin rahat edemezsen nstden sonra ultrasonla muayene olduğu için giymiyorum bende yoksa giyerdim😄
damlasv cfcf hep elbise ile nst ye girdim külotla kalıyorsunuz rahatsız olmuyorsanız hiçbir sorun yok
sarumervee cfcf yaa bende elbise giymek istiyorum artık havalar ısındı olmuyo zaten kıyafetlerimde ama işde nasıl yapacam 2-3 kişi oluyoruz odada iç çamaşırımlada kalmak istemiyorum
lale_lale cfcf bende hep elbise giyerim yazın ama altıma da dizimin üstünde baksır giyiyorum daha rahat oluyor
beautiful_ cfcf ben etek giyiyorum üstüne de bir tane üst öyle çok rahat oluyor eteklerin beli lastikli ama çok sıkmayanlardan
mervekalkann cfcf Ben sevmiyorum öyle girmeyi bir kere gideyim yanıma da sporcu taytlarımdan birini alayım nst sırasında geçiririm altıma dedim de nst odası iki kişilik yanında başka biri daha oluyor vazgeçtim sonra tshirt tayttan devam.