sedaaydas Haftamizi dolduruyoruz ve özel hastane ve Dr arayisindayiz bundan sonraki süreç için. Dün Konak Hastanesi’nde Bahar Astepeye gittim, öncesinde de çok araştırmıştım çok pozitif yorumlar gördüm ama beklediğimi pek bulamadım. Cok yorgun gözüküyordu belki bundandır diye düşünüp devam etmeyi düşünüyorum ama bizzat gidenlerden bu başlık altında yorum bekliyorum kizlar. Gidenlerden olumlu olumsuz yorumlara göre devam etmeyi ya da vakit kaybetmeden farklı arayışa girmeyi düşünüyorum. Şimdiden teşekkürler 💞
zhrerdl sedaaydas ilk muayenede biraz soğuk gibi davranıyor ama bir kaç muayeneden sonra o soğukluk kalkıyor aradan
kahvekedi sedaaydas hiç gitmedim ana aynı zamanda tüp bebek doktoru da olduğu için tavsiyem mesai bitimine doğru değilde sabah erken saatlerde gitmeniz. Çünkü çok yoğun olduğu için gün sonuna doğru artık enerjisi bitip yorgunluk çöküyodur