Durup dururken kasılmalarımın yüksek çıkması sebebiyle yatış verildi , serum vs. takıldı ama kasılmalar hiç azalmadı 70-80 lere çıkıyordu yada 35-40 arası sabitti , ben acı hissetmediğim için bebeğin hemen alınmasını istemedim ciğer geliştirici vuruldu o ilacın etkisi bebeğe geçsin diye bekliyordum , ama kasılmalar artarken bebeğin solunumu gitti geldi 160-180 arası olan solunum 30-40 a düştü mecburen sezaryene alındım, bebiş baştan yanımdaydı ama oksijen almakta zorluk çekiyordu inliyordu durmadan kuvöze aldılar , bende çok kolay doğum geçirmiş olmama rağmen verilen serumlardan sonra şiddetli sancı çekmeye başladım, meğersem doğumdan sonra bana suni sancı vermişler ( bebek içimde yokken) o kesiklerle beraber suni sancı çektim 14 saat boyunca ve lohusa kanamam yok o yüzden kanamamı kestiler, neden yaptılar başına gelen var mı bilmiyorum ama eve geldim hala adet sancısı çekiyorum kanamam yok 🥺 hafif leke halinde geliyor arada