senaakck biraz ağrılı sancılı geçiyor süreç, doktor veya ebe o ara sana ne diyorsa yapmaya çalış, Benim doktor değilde ebe yönünden çok şanşlıydım. Çok iyi yönlendirdi,sonrası çok rahat inan buna. Sezeryanda olsan yine acı çekeceksin sonrasında, normalde basta sancı çekeceksin. Allah kolaylıgını veriyor sen pes etme 🙏🏼🧿♥️