Ben ağda yapmaktan korktum artık hamam tozu kullanıcam kızlar salı günü randevum var temizlik şart tüy dökücü yada hamam tozu kullanmak daha kolay geliyo 8+2 oldum kullansam zararı olur mu ağdayı neden yapmıyorsunuz diye sormayın çok kötü hamilelik geçiriyorum bulantı vs kolayıma bunlar geliyo diye yapacağım zararlı mıdır daha önce yapmamıştım hiç hep ağda yapardım