Kızlar 11+ 4 iken gitmiştim özeldeki kendi doktoruma ikili tarama için erkek gibi demişti iki gündür de geçmeyen bacak arası ağrısı var kemiği ama vajina kemiği resmen chata sordum çatı kemiği orası dedi tarifime göre yürürken acıyor rahatsız ediyor baya bir de d vit düşük çıktı bu ikisinden dolayı yarın kendi ilçedeki devlet hastanesine gideceğim yarın artık 12+3 olacak sizce cinsiyet tahmini eder mi ha bu arada özeldeki erkek gibi dedi ama ilk kızımda fa aynı doktor erkek gibi dedi kız dedi sonra bunda nasıl olur sizce