yagmur27_ Bende ilk dogm sonrası çocuğum 5 aylıkken baş ağrısı nedeniyle mr çekilip öğrendim bir dizi test yapıldı MS şüphesi var radyolojik izole sendrom olarak kaldı düzenli olarak mr cekiliyordum ikinci gebelik olunca artık seneye cektirebilirim, gebelik süresince bagisiklik baskilaniyor atak yaşamazsın doğum sonrası dönemde bagsklik sistemi eski haline dönerken sorun olabilir kesinliği yok zaman yayiliminda takibimizde olacaksin dediler