elisamommy ben şehir hastanesinde çektirdim özelde yada anestezili filan araştırmamıştım açıkcası ilk başta normal vajinal muayene gibi ilacı verince böyle regl ağrısı sancısı gibi geliyor benim canım çok tatlıdır ama ben bayılmadım biraz sızlandım nazlandım sonrasında bi kaç saat böyle sancı oldu geçti hatta misafirliğe bile gittim bi sorun sıkıntı çıkmadı herşey normal ikinci reglinde gel 3 gün ilişki yok dediler her ihtimale karşı enfeksiyon olabilir diye de antibiyotik verdiler onu da iki gün içtim sonraki ay da hamile kaldım zaten şuan 17 haftalık çok şükür allah isteyen herkese versin ❤️