Busra1210 Hanımlar 10.haftadayım ve aşırı şistim hamilelik önceside lenfödem ve lipödemim vardı mevcut odemlerin üzerine daha da arttı sizde durumlar ne ödemle nasıl başa cıktınız
dgngr Busra1210 ayağınınyukarı kaldır, yürü, 4 litre su iç. Ödem illaki oluyo. Bunlar biraz dirahatlamak için
gamzeznc Busra1210 bende de oluyo daha çok erken 11 hftalığız yani ama anlamadım kuzum tuzu kestim tamamen bol su içmeye çalışıyorum birde yürümek çok iyi gelıyo sende istersen dene bunları 🙏🏻🌸
tugce058 Bende 14 hafta oldum ellerim şiş ve ayaklarım şişiyor dün doktora söyledim daha çok erken dedi şişmen için tuzu tamamen kes ve tatlı hamur işi yeme dedi 🤷🏻♀️
dilekmom6 tugce058 ben de çok ayakta kalınca şişiyor bacaklarm. Sabahları da ellerim şiş uyanıyorum. Tuzu tamamen kesmek zor olacak ama denemem lazm. Bir de hamur işi kesmem lazm. 22.haftadaym daha ben de erken diyorlar
Busra1210 tugce058 Allah yardımcımız olsun şişmek cok kötü yürürken bile devasa şişmıs gibi hissediyorum kendimi
tugce058 Busra1210 amin cümlemizin yardımcısı olsun sağlıkla bütün gebeler 9 ayı tamamlasın inşaAllah