helinsss kızım 12 aylıkken yeniden hamile oldgumu öğrendm. 3 ay daha emzirdim. Hamileyken emzrme beni cok yoruyordu . Doktorm emzirmeyi kesmene gerek yok demişti sütün tadı ilerleyen haftalarda değişiyor kendi bırakır dedi. Sonra ben bıraktm daha fazla bekleyemedm