busebbc Sezeryan oldum çok rahat geçirdim 1 haftada ayaklandım tamamen yatalak gibi yatmak söz konusu bile değil sadece dikiş yerinde illaki acı oluyor ama katlanamayacağın düzeyde değil
ec691 CemileAkkurt o acıyı çekmemek için sezaryen istiyorum ama sezaryende de sonrası sıkıntı diye duydum en iyisi normal doğurup kalkmak 🥲
deletedmom43191 CemileAkkurt normal tabiki 3 normal olan biri olarak yine gebe kalsam yine normal derim
hunilii CemileAkkurt normal doğumda hemen iniyor mu bilmiyorum ama ben sezaryen oldum göbeğimin tamamen inmesi 1 haftayı geçti o süreçte dikişlerim de taze olduğu için baskı yapıp beni zorlamıştı