Bende anksiyete var bir gebelik kaybım var şuan hamileyim zaten normal zamanda da aklıma acaba bebek iyi mi diye düşünceler geliyor kafam dağılsın diye buraya geliyorum felaket seneryoları okuyoruz. Anlıyorum sizde acınızı paylaşmak istiyorsunuz bende kısa zaman önce çok acı ve kayıp yaşadım ama atlatmaya çalışırken daha çok üzülüyorum. Detaylı ultrason günü bebeği kalbi durmuş birisinin yazısını okudum o kadar üzüldüm ki bütün günüm çok kötü geçti. Aynı şekilde ya benimde başıma gelirseler zaten hiç bitmiyor