ayfer_07 Gelişim geriliği olup erken doğum yapan var mı . 2 hafta geride gidiyoruz tek arter tek veniz Doktorum böyle devam ederse 28 29 da almak zorunda kalırız dedi yarın Perinatoloji kontrolüm var ama korkuyorum . Var mı aranızda benim gibi olan
iyaabla ayfer_07 yazdım ama geri sildim sizinki farklı bir durum sanırım bizde bebeğin karın çevresi geriden geliyordu inşallah sağlıkla kucağıniza alırsınız beslenmeye dikkat edin en azından bebek kilo alsın
yaseminkarakus0728 ayfer_07 32+4 haftaliktim ama bebegin karın çevresi 30 haftayla uyumluydu ve beslenme bağını benden kesmiş o yüzden doğum yapmıştım. 1620 gram doğmuştu kızım şuan 5 yaşına giricek 3 hafta sonra çok şükür
iyaabla ayfer_07 Sordum ama yeterli bir açıklama yapılmadı banada çünkü genelde her iki gebelikte 34 35ten sonra başıma böyle bir durum geliyor plesantadan yeterli beslenmiyor demişti doktor