ecemk94 svly_ylypn ilk duyanların yabancı isim zannedip ama aslında türk tarihine dayanan güçlü isimlerden bence. Gayette güzel
Cnrmommy Herkesin kendi zevki fikri tabiki canım ama ben beğenemedim itici geldi çok yabancı yabancı çoğu insan bu ismi duyunca yabancı mısın diye soracak o da sürekli kendini açıklamak durumunda hissedebilir
Momlife_ Sende ben gibi farklı isim seviyorsun 😀 ben Dağhan koyucam ismini noyan benimkinin yanında kibar kaldı😄 tatlı bir isim bence ama zeyd Zeyn ismi falan da olabilir bencee