sibel___ ben 3 buçuk yıl arayla yaptım sizde yapabilirsiniz eşiniz destek olsun iyi bir doktorla anlaşın eğitim alın okuyun hamilelik süreci güzel giderse sancı anlarında zaten kontrol edecekler bir sorun olmazsa rahat bir şekilde yaparsınız buna inanın detay vererek dua edin korkuların yerini güzel hayaller kurarak geçirin ki beyin bunu pozitif algılasın