gkcalyaa benim hiç olmamıştı göğüs ağrım. Yumurtlama dönemi başladı ve geçmedi. Ağrısına uykudan uyanıyordum. O ay gebelik de beklemiyordum. İnternetren test almıştım o gün gelmişti. Niye ağırıyor diye düşününce aklıma rüyam geldi bi gece önce doğum yaptığımı görmüştüm, gidip test yapayım dedim. Dpo 11 de pozitif gördüm. 12.haftaya kadar ağrı devam etti sonra geçti. Darısı istiyorsanız eğer başınıza diyeyim :)