annekiz6141 buseee99 36+2 oldum bende 38 de sezaryen olucam 🥰 idare eder çok kasilmalarim oluyor ama sancım çıkmadı nstde haftaya pazartesi 37+1 oluyorum kontrolüm var herşey şuanlık yolunda 🥰