Merryyy1 buseee99 36 haftalık oldumm herşey yolunda çok şükür ama yeni güncellemeler geldi bu hafta sizin nasıl gidiyor
gecemavisiii buseee99 hayırlısyla kızıma kavuşmayı bekliyorum dört gözle morelimi bozan sezaryen olabilmem ama hayırlısı diyelim, şimdilik herşey güzel
gfc02 buseee99 36+2 aslında herşey yolundaydı ama bugün hem ara ara ağrım oluyor bende kahverengi lekelenmem oldu
buseee99 gfc02 nişan gelmesi o şekilde oluyormuş sanırım benimde ilk gebeliğim pek bilgim yok ama öyle diyorlar isterseniz bi doktorunuza danışın
gecemavisiii buseee99 döndü fakat karın çevresi 3 gafta ileride gözüktüğü için normal doğum riskli dedi bende egzersiz yapıyorum bol belki bu hafta sancım olursa fazla ilerlememiş olur kilosu falanda normal doğum yapabilirim
gfc02 buseee99 yarın gideceğim bakalım herkes nişan demiş ama ilk gebeligimde nişan daha farklıydı bilemedim
gecemavisiii buseee99 hayırlısyla inşaAllah her şey istediğiniz gibi olsun, sağlıkla kucağınıza alın 🥹💓
luxintenebris 36.haftaya girişle birlikte bulantılarım ışık hızında döndü. Ne yesem ne içsem kusuyorum. Hamileliğin başında bile bu kadar kustuğumu hatırlamıyorum. Yarın kontrolüm var umarım bir sorun çıkmaz beni en zorlayan şey bu şuanda 🤦🏻♀️
birbebekveannesi_ buseee99 Evet gerçekten de öyleymiş bir an önce doğsun istiyorum valla sıcaklar bir yandan zorlaştı iyice