fammyyy Kızlar 5+2 haftalık hamileyim demin hızlıca ayağa kalktım oğluma koştum ve karnıma ani sancı saplandı 2-3 dk sürdü sonra geçti. Başına gelen var mı?
FatmAzra_ fammyyy ilk haftalarda kasıklarda kramp tarzı sancılı ağrılar normal canım ani hareketler yapmamaya çalış
busesahin fammyyy ben 9+4 öğrenmeden önce başlamıştı ağrılarım ani hareketlerde dokular kasığımızdaki bağlar geriliyormuş rahim büyüdüğü için ani hareketten kaçının boş kaldığınızda uzanın sık sık
fammyyy FatmAzra_ kramplarım hafif vardı birden kalkınca öyle bir sancı girdi ki karnıma yere attım kendimi resmen. Neyseki geçti sağolun yorumunuz için
fammyyy busesahin öyle öyle uzanınca dindi sancı neyse ki. Ama korktum ani saplanınca Allah korusun bir şey olmasından korktum.
fammyyy temmuzonbir haklısınız oğlum elini dolaba attı korkunca ani kalktım çok korktum. Sağolun yorumunuz için.
temmuzonbir fammyyy rica ederim canım oğlunu Allah bağışlasın karnındaki miniğide sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allah 💓