D_erin1 Kızlar 38+5 uygulamaya göre bugün kontrole gittim sancı bı belirti filan yok haftaya olmasa yine gelirsin dedi hurma yemeye kaç kaç başlanıyor tek sayı sünnet diye biliyorum
orhismommmmmm D_erin1 valla asko 36 dan beri günde 3 tane hurma yiyorum tık yok 38+4 üz bizde. Bebeğin kaç gram doğum şeklin belli mi
Momlife_ Bende bugün 37 oldum ve çarşıdan aldım yemeğe başlasam mı ki anca açılır 😂 erken mi ya da bugün 1 tane yedim ondan zarar olmaz herhalde
oguzkaann kvsr1603 gebelikte ada çayı tamamen yasak diye biliyorum riske atmak olur o içmesin kimse ahududu çayınadiyolar içilebilir diye
kvsr1603 Momlife_ hahır hayır farketmez sadece tek sayılı olması önemli 3 az geliyor 5 7 9 gibi rakamlarla yiyebilirsiniz
sarumervee orhismommmmmm ayy kuzum banada doktor 35’te başla hurma ye ananas ye merdiven in çık squat yap dedi ama ben erken diye yapmadım daha hiç birini kararsızım bu konuda 🤦🏼♀️
Momlife_ orhismommmmmm ayy ananas hamileliğimin ilk zamanlarında canım istemişti düşük olur diye yiyememiştim bende yiyim bari içimde kalmasın hahahaha
orhismommmmmm sarumervee Askom bence başla zaten yapınca hemen gelmiyor ki inan 36 dan beri neler yapıyorum tık yok. 39 olacaz ıkı güne
sarumervee orhismommmmmm korkuyorum kuzum ya geleceği tutar diye 🤦🏼♀️ biraz daha kalsın istiyorum ama bi yandan senin gibide düşünüyorum ikilemde kaldım resmen, ben hep 37’de başlarım kafasındaydım, seninde mi ilk gebelik