fatma6637 cansuudeniz ben daha öne dış gebelik yaşadığım için art arda verdim dış gebelikte verdiğimde 20-30 birim yükseliyordu
fatma6637 merve3531 Kesme ümidin mevladan Allah hayırlı haberler aldırsın canım üzülme bir doktorla kalma ablama kese boş demişlerdi kızı 16 yaşında şimdi :)
merve3531 fatma6637 3 doktor da aynı şeyi söyledi canım yakşlaşık 9 ay önce de kürtaj oldum ben tekrar böyle söylediklerinde üzüldüm açıkçası
fatma6637 zelihaaaaaa 48 saat arayla ölçtürdüm bende benim korkumun sebebi dış gebelikti tramva oldu bende ilk hamileliğim öyleydi 48 saate %75-85 oranında artışı vardı bu hafta gidecğim doktora bakalım inşallah güzel haberler alırım
12345melek cansuudeniz benimde geçen hafta 5 haftalık dedi keseyi gördük alttan muayene de kalp atışı çok çok azdı ve kese bozuk dedi düşük ihtimali var dedi olumsuz konuştu çarşamba tekrar gidicem 6 hafta oldu inşallah kalp atışını duyarım kese sağlıkldır bende korkuyorum gitmeye
fatma6637 Kızlar 5 haftalığız daha düne kadar kasığım ağrırdı midem bulanırdı göğüs hasasiyetim vardı bıçak gibi kesildi bu normal mi ya bir an korktum.