Nurellaaaaaaa1212 nxjdjsjsjs canım ne çok arası uzun olsun ne de kısa olsun istiyorum 3 yaş farkı ideal bence bebiş 2 yaşına geldiğinde hamile kalsam 3. Yaş civarı da doğururum mis ckkxkx tabi ayarlamak lazım bende pcos vardı ya bu bebişe uğraştık biraz bakalım