Deleted33000 Sayın mo de ratörlerim uygulamada bir mesaj gönderecek olsam yada foruma ilk girerken ya yavaşlıyor yada opps bıseyler ters gitti yazısı çıkıyor güncelleme mi var bilgilendirir misiniz
hd_d Deleted33000 kiz o bende de varrrrr kac kere cikip giriyom sorun internetimde saniyodum degil valllahi
Eldgrn Deleted33000 İlk İnternetten sandım ama sistemsel bir şey var galiba özellikle kidste oldu bu durum aşırı sinirimi bozdu. Şuanlık düzeldi gibi inşallah bozulmaz
busbus222_ Deleted33000 Bende de öyle bişeylee sürekli dönüp dönüp duruyo sjshshsh ve mesajlar gitmiyo
tahamommy Deleted33000 sabah iyidi ya şuan bende de durum öyle girerken bildirim 1 gösteriyor kasıyor bildirim sayısı arttı birden