aysea1 ilk gebeliğim 16. Haftada birden rahim ağzının açılmasıyla sonlandı. İkinci gebeliğimde hiç bi sıkıntı yaşamadım serklaj da yapılmadım 39 da normal doğum yaptım. Bu 3. Gebeliğim. 12. Haftada şiddetli kanamam oldu. Kanamam rahim ağzındaydı. Ve hafiften kısalma başlamış gibiydi. İlk gebelimde 16. Haftada öyle bi kayıp olunca rahim ağzı yetmezliğidie diye doktor riske atmak istemedi ve serklaj yaptı. Kanama %100 bitmemişti. O yüzden lekelenmem uzun sürdü. Şuan 34 teyim. Başka bi sıkıntı yaşamadan bu haftaya geldim. Sürekli yatmadımda sadece serklajdan sonra 2-3 hafta yattım. Normal hayatıma devam ettim