Kızlar 26+6 haftalık gebeyim ve ya dün fark ettim daha önceden vardı ya da yeni oluştu bilmiyorum ama topuğumun bir bölümü hissiz gibi geliyor. Dokunuyorum dokunuyorum o hissizliği hissediyorum. Ödemliyim zaten ama tansiyonum vs iyi 10 a 6 veya 10 a 7