iremiko_ asdffoo 3.gün crp yüksek çıktı yatırdılar cuma çıkıcaz diye beklerken başka yere sevk ettiler antalyaya bu sefer oksijen satürasyonunda düşüklük var
eminemirr iremiko_ tamamen boşaltmaya çalış bazıları 15-20 dk sağ diyor bu yanlış bir uygulamaymış emzirme danışmanı meme tamamen boşalmalı diyor